عطر تنت روی پیراهنم مانده...

امروز بوییدمش

 

 

عمـــــــــــیق عمـــــــــــــیق


 

و با هرنفــــــــــــــــس


 

بغضم را سنگین تر کردم...


 

و به یاد آوردم که دیگر


 

تنـــــــــــــــــــت سهم دیگریست


 

و


غمــــــــــــــــــــــــــــت سهم من...



نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت18:17---6 دی 1393
دوستان اینجا کسی از دست من ناراحته؟؟؟؟



راستشو بگین



.



.



.



.



.



.



از پای من چی؟ آرنج چطور؟؟ معده؟؟؟ گلبول های سفید؟؟ کسی نیس؟؟؟ نبوووووووود؟؟؟؟؟ بس که من دوس داشتنیم لا مصب.....




پاسخ:صد در صد عزيزم


حروفچین
ساعت16:57---21 بهمن 1392
بعضی چیزارو نمیشه با کلمات توضیح داد !
مث این وبلاگ
نمیگم شاهکاره ؛
فقط خیلی عجیبه !
کلمات ، عکس ، رنگ ، همه چیز روی یه قانون خاص که راحت میشه حسش کرد بغل هم چیده شدن !
اون قانون ؛ ذهنته .
وبلاگت خیلی ... نمیدونم بگم خوب یا عجیب یا ترسناک یا حتی عالیه .
دوسش دارم ...
راستی اگه طلبیدت بهم سر بزن !
میشناسی منو که


poorya
ساعت20:04---19 بهمن 1392
سلام مرسی هرچی باشه به مال شما نمیرسه راستی باتبادل لینک موافقی

poorya
ساعت20:18---18 بهمن 1392
وایییییییییییییییی خیلی ناز بود

zahra
ساعت7:55---15 بهمن 1392
سلام وب خوبي داري به من هم سربزن مرسي.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, ] [ 1:45 ] [ عرفان ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه