نظرات شما عزیزان:

ᘐᖺᗩᔓᗩᒪ
ساعت16:31---20 اسفند 1393
سلام دوست عزیز
من لینکت کردم خوشحال میشم ب وب من هم سری بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم ممنونم ازت


سحربانو
ساعت17:57---10 دی 1393
سلام عرفان
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

عرفان بهم سر بزن منتظرتم
پاسخ:لينكت مشكل داره دوست عزيزم


سحربانو
ساعت18:22---9 دی 1393
سلام عرفان
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

عرفان بهم سر بزن منتظرتم
پاسخ:سلام ممنون لينكت مشكل داره


نازی
ساعت17:30---8 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عرفان ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


رز سیاه
ساعت12:03---7 دی 1393
سلام وب شما هم عالیه لاااااااااایک
پاسخ:ممنون عزيز


marjan
ساعت10:38---7 دی 1393
هرگاه چیزی به تو نرسید خود را دلداری ده به اینکه اگر به من می رسید زمان اندکی با من همراه بود .....حضرت علی(ع)



پاسخ:ممنون عزيز بابت نظر قشنگ و پر معني كه دادي


نازی
ساعت8:15---7 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عرفان ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:چقدر بگم لينكت مشكل داره نازي خانوم چرا پاسخ ها را نميخوني


نازی
ساعت13:33---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عرفان ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام نازي گفتم كه ادرس وبلاگت مشكل داره


نازی
ساعت11:59---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عرفان ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام نازي گفتم كه ادرس وبلاگت مشكل داره


نازنین
ساعت11:50---29 آبان 1393

چطوری عرفان
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی عرفان ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
عرفان منتظرتما
پاسخ:سلام عزيز ممنون از لطفي كه دارين والا اين آدرسي كه دادين من زدم ولي خود به خود به تبادل لينك هوشمند هدايت شد احتمالا كدي چيزي ازش توي وبلاگت گذاشتي



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 مهر 1398برچسب:, ] [ 21:54 ] [ عرفان ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه